ŚWIETLICA

ŚWIETLICA

UŻYCZENIE ŚWIETLICY 

Świetlica ogrodowa ROD Mazurek posiada dużą, klimatyzowaną salę wraz z nagłosnieniem (klimatyzacja z funkcją ogrzewania), która może pomieścić około 60 osób. Jest to optymalna ilość osób przy imprezie organizowanej wraz z zabawą taneczną. Zapewniamy zaplecze sanitarne, kuchnię wyposażona w dwie kuchenki gazowe z piekarnikami elektrycznymi, dwie lodówki, zmywarkę, czajnik elektryczny, mikrofalówkę oraz bieżącą ciepłą wodę. Kuchnia wyposażona w zastawę stołową: talerze obiadowe, deserowe, bulionówki, filiżanki z podstawkami, literatki, kubki, szklanki do drinków, kieliszki 25ml, podstawowe garnki, termosy, miski szklane, półmiski, świeczniki, cukiernice.

Wytyczne dla najemcy sali dotyczące organizacji imprez i spotkań okolicznościowych w trakcie epidemii SARS-CoV-2 na terenie ROD Mazurek.

  • poinformuj gości, że w imprezie nie mogą brać udziału osoby chore na COVID-19, zakażone SARS-CoV-2, przebywające w kwarantannie, izolacji, manifestujące objawy ze strony układu oddechowego,
  • zapewnij płyn dezynfekcyjny w sali jadalnianej i przy toaletach!
  • dysponuj pełną listą gości wraz z kontaktami do udostępnienia w razie potrzeby organom Państwowej Inspekcji Sanitarnej.

Jak załatwić formalności :

Termin wynajmu należy odpowiednio wcześniej rezerwować.

  1. Osoby zainteresowane rezerwacją sali prosi się o wysłanie zapytania na adres e-mail :
    rodmazurek_rodo@wp.pl lub kontakt telefoniczny z panią Bogusławą Antkowiak tel. 668-329-996
    rodmazurek_rodo@wp.pl: lub kontakt telefoniczny z panią Renatą Puziak – Łysiak tel. 607-152-113

Rezerwacji można dokonać także osobiście w Biurze ROD w godzinach dyżurowania Zarządu.

  • Po uzgodnieniu terminu oraz warunków użyczenia świetlicy należy dokonać wpłaty minimum 100,00 zł  do kasy ROD.  Od dnia 01 08 2024 wpłata  zadatku minimum 300,00 zł.
  • Najpóźniej w dniu odbioru kluczy do  świetlicy należy wpłacić pełną kwotę opłaty i kaucji zwrotnej do kasy ROD, a także podpisać umowę.
  • Klucze do sali wydawane są w piątki o godz.16.00, odbiór sali w niedzielę godz.15.00.
  • W dniu zwrotu kluczy opiekun  świetlicy sprawdza czy nie powstały straty lub szkody .
  • Po rozliczeniu kosztów zużycia prądu, wody, ścieków oraz ewentualnych strat, kosztów napraw  pozostała część kaucji jest zwracana wynajmującemu gotówką w kasie Biura Zarządu ROD. Zwrot  kaucji do 14 dni od dnia wynajmu.

                                           KOSZT UŻYCZENIA SALI ROK 2024

  1. Członkowie  ROD Mazurek : 300,00 złotych* i 300,00 zł. kaucja zwrotna -zadatek minimum 100,00 zł
  2. Osoby z zewnątrz : 800,00 złotych*  i  800,00  zł. kaucja zwrotna – zadatek minimum 300,00 zł
  3. Zadatek przy rezerwacji terminu : Uwaga! Warunkiem rezerwacji sali jest wpłata zadatku w kwocie  100,00 złotych*. Od dnia 01 08 2024 wpłata  zadatku minimum 300,00 dla osób z zewnątrz i 100,00 zł dla Działkowca ROD Mazurek. W przypadku rezygnacji z rezerwacji zadatek nie podlega zwrotowi!

 * nie dotyczy wynajmu okolicznościowego Andrzejki, Sylwester, Wesele

Andrzejki – 1 000,00 zł + 1 000,00 zł kaucja zwrotna – zadatek 500,00 zł.

Sylwester – 1 500,00 zł + 1 500,00 zł kaucja zwrotna – zadatek 700,00 zł

Przyjęcie weselne  – 1  500,00 zł + 1 500,00 zł kaucja zwrotna. – zadatek 700,00 zł

* nie dotyczy imprezy okolicznościowej 18 Urodziny bez obecności osoby dorosłej (Ukończone 30 lat) – w przypadku braku osoby dorosłej kaucja zwiększona do kwoty 1 500,00 zł

zdjęcia sali mają tylko charakter poglądowy, wystrojem sali zajmuje się najemca

Cena  użyczenia sali zawiera – koszty użyczenia, nagłośnienie oraz możliwość używania zastawy kuchennej.

Do kosztu użyczenia świetlicy doliczamy koszty zużycia energii elektrycznej i wody zgodnie ze wskazaniami liczników.

 Lokalizacja : W pobliżu przystanek tramwajowy linii 1,7,11 (Hetmańska  /Wiadukt), przystanek autobusowy linii 76 i 603 (Hetmańska / Wiadukt). Wjazd dla samochodów od strony ul. Droga Dębińska. Osobom użyczającym świetlicę na okres użyczenia udostępniamy kartę do bramy wjazdowej, jak również klucz do furtek.